Något bättre idag.

Men inte helt, hade väldigt svårt att komma upp imorse, va med väldigt nedstämd och orkade inte mkt, så det blev mysisar idag, mkt lätt och enkelt, det va sjukt längesen jag tog på mig mys pys dräkt på dagtid. . . Men jag kände att jag behövde piffa till mig iallafall, så det blev att sminka sig lite, även det va väldigt jobbigt, men väl färdig för att gå så började humöret lätta något, inte mkt men lite, det va även trögt att plugga idag, så det blev mest en massa babbel med en del deltagare och lärare.

Lite matte klarade jag av på morgonen men sen efter lunch tog det stopp det fanns ingen energi eller ork och började känna av lätt ångest, trötthet, kallsvettig fick även vääääldigt ont i magen. . .

Men jag satt tiden ut, runt halv tre gick jag ner till nuevo , satt där en stund och pratade om mitt mående, sen gick vi och två deltagare till och vibbade, under vibbningen mådde jag bra, det va som all värk och sveda försvann men kort efter jag va klar så kom allt tillbaka igen, kom hem sent idag, runt kvart i fem, så det blev att lägga sig och andas ut lite och sen ut igen , ut och övningsköra, och det gick bra börjar får slyt i detta :)

Inte alls långt ifrån körkortet, måste bra nu till nästa vecka lägga mer energi på teorin också.

Ja ne det blir en lugn kväll, ska laga mat snart, se lite på idol och sen vet jag inte, blir nog att somna tidigt ikväll. .
Ha en bra kväll allesammans

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0