Känner mig värdelös!

Hej det va ett vad sen nu. Och idag har det varit en usel dag. Känner mig dum och värdelös för jag inte alls e smart , känner mig okunnig och det känns som jag aldrig kommer kunna lära mig någonting. Det tar sån tid för mig och jag blir så frustrerad mina är är väl förbi det kanske e försent och lära sig in nåt nu. Jag står fast och kommer inte kunna ta mig upp. Det e väl så här mitt liv ska se ut. Det blir nog inge god gärning gjord här inte. Vet att jag inte ska proppa mig full med dessa negativa tankar . Inte för att dem känns som negativa utan realistiska. Få se nu hur det kommer gå på matte provet som jag ska göra i morgon bitti. Kramar Emelie L.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänk inte så! Kunskap är ngt man bygger upp stegvis. :) Om man vart borta från studievärlden ett tag kan man inte komma tillbaka å tro att man lär sig allt på en gång. Man har t.o.m. glömt vissa grejer har jag märkt. Men man måste kämpa, kämpa om man ska nå studieresultat. T.e.x. engelska lärde jag mig genom att se flera hundra tals filmer, å lyssna på tusentals låtar. Finns olika sätt att lära. Men nu menar du säkert "matte". Jag är inte duktig på matte, så jag har skippat det ur mitt liv. Men innan du struntar i ngt, så försök verkligen ditt bästa. Å ha tålamod! Desto mer man försöker desto mer förstår man. Skulle det skita sig totalt finns det andra områden i livet du kan satsa på. Psykologi t.e.x. du är ju bra på människor. :)

2010-09-02 @ 00:26:50
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag tror på dig! :) Kram

2010-09-02 @ 05:02:09
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0