Härlig morgon :)

Då va det redan lördag, denna vecka har gått väldigt fort. . .

Det va skönt att sova ut, fast vaknade först klockan sex sen sju och sen 9, låg då och drog mig en stund, sen orkade jag längre inte, gick upp satte på kaffe, tvättade av mig lite, tog en kopp kaffe och cigg, sitter nu här framför tv och ser på nyhetsmorgon på tv 4 samtidigt.

Denna dag ska jag promenera, äta gott, diska och ha mig, tvätta klockan fyra, göra klart kap 2 i matten och ev påbörja kap 3 få se. . .

Jag ska med försöka hinna med att läsa mig in i moderaterna, och socarna, få se om jag hinner skriva nåt om det, om inte så blir det ett inlägg om det imorn. . .

Det va allt så länge.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0