Dålig uppdatering , ja vet !

Det har bara inte funnits tid åt att blogga och som ni kanske märkt så har jag jobbat med min design på bloggen, tyckte den blev väldigt bra, e tok nöjd, men det finns fel i den , och jag väntar nu med att få hjälp med det sista, daniel kompis kunde hjälpa mig hoppas det blir av snart, för stör mig  så himla mkt på dessa saker, och ni vet nog vad jag menar, texten hänger utan för själv bakgrunds bilden, på min skärm visar den exakt så som jag vill ha den men på andras så visar det helt fel, jag tror jag vet vad felet kan vara så ska sätta mig ner och justera lite själv, men hjälper det inte så får jag helt enkelt vänta med hjälpen. . .

Designen satt jag med från fredags natt till på söndag natt, det blev varken mat eller ordentligt med sömn och slarv med medicinen vilket förstörde mkt av vecka, plus att jag va helt inne i det jag höll på med, okey själva designen tog ingen längre tid, men resten att få allt att hänga ihop det va det som tog tid  och det e alltid det som tar tid, även om man håller på med design i jämna mellan rum så är det som att börja om från början när man sätter sig med det igen, visst inte allt men just detta att få allt att hänga ihop, om det inte e det som jag tror e problemet så kommer daniels kompis lösning vara värd guld då behövs det inte alls läggas någon tanke på just det.

Ja som sagt veckan har varit upp och ner och det blev bara två dagar i skolan, i onsdags och i fredags.

Men nu är det skärpning igen, och det jag nu behöver jobba med e att försöka göra lite i gången om jag verkligen sätter mig in i tex designen igen.

Jag har ändå hunnit gjort mkt, då jag avsatt tid hemma för plugg, har även hunnit med att göra prov på kap 2, vilket inte gick så himla bra, det hade gjort det om jag repiterat allt en gång till innan provet.

Men godkänd det blev jag. . .

Ska nu satsa att få väldigt högt betyg i just funktioner för det e det jag kommer har allra mest användning för.

Men ja, jag kan ju säga redan nu att det blir antingen g eller vg, och om jag verkligen sen satsar på att få fullt pott på slut provet då blir det garanterat vg. . . Ska sikta på det.

Helgen har varit mysig och härlig, en helg med daniel och inge plugg, det va lite svårt att bara lämna böckerna i skolan, har nu kommit in i det stadium att man känner att det e kul och plugga och man vill bara fortsätta och fortsätta å lära sig, man vill bara gå vidare och vidare. . .

Men måste även ta pauser speciellt när jag är klar med kapitlena , ta en paus och sen fortsätta med att repitera, har hittat ett bra sätt nu :)

Det va allt hittils.

Hoppas ni har haft en lika underbar helg som mig. . . Älskar att umgås med min älskling , det är det bästa jag vet.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0