Dag 21-24

Har ju nu missat fem dagar med uppdatering för min come back.

Det har varit en bra vecka i sin helhet, har deltagit i möten, förändrat lite i vardagen, kommit upp tidigt och kommit iväg, alltid lättare att ha någon att vakna till, daniel har nämligen varit hos mig från förra fredagen tills idag.

Det har varit super härligt att haft han på besök flera dagar samt under veckan. Alltid lika kul att komma hem från skolan, det e kul att ha något att komma hem till.

Dem delar av veckan har varit väldigt bra.

Sen så har mitt självförtroende/självkänsla svajat lite när det gäller min prestation och läringång.

Få se nu efter lunch vad för resultat jag får . . .

Efter det så går jag hem och hämtar andan för nya tag i morn. Det blir en lugn dag med promenad, bloggande, har två inlägg som jag ska försöka lägga upp idag, kost och hälsa + politik :)

Återkommer senare.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0