Ännu e lysande dag e min vardag.

Det har varit en bra dag, det kanske inte alls blivit så mkt gjort eller ingenting, för kristdemokraterna och center kom idag och presenterade sitt "parti" det kommunala för sörmland, jag fastnade hårt på kristdemoktrater och just henne som förespråkade kristdemokraterna för sörmland, så hon ska få min röst helt klart, gillade henen VERKLIGEN!

Men sen blir det såklart en röst på moderaterna och rainfelt. . . Ska ta upp sen varför och ge er lite info för er som inet orkar lägga någon tid på det, vilket jag tycker e väldigt synd, dem som skiter i vilket, den person ska med sen akta sig för att klaga i så fall. . .

Så denna förmiddagen har handlat om val 2010. . .

Sen blev det lunch och snack med framstegets gäng :), och nu sitter jag på nuevo och ska snart göra två prov i körterori. . .

Och sen hemåt, översätta 2 engelska texter gå tillbaka lite i maten och repitera det som ej sitter så bra.

Efetr det blir det att övningsköra, hem äta mat ,diska och duscha och ev sätta mig ner och plugga lite matte få se vad orken orkar :P hehe !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0