Allt e på topp. . .

Allt e på topp nu igen, det går fort framåt och mkt hinner hända på vägen. . . Väldigt mkt må jag säga.

Många förändringar kring väldigt mkt, det e nu finjusteringen sker, nu är den värsta tiden över och vissa meen blir jag tvungen att få leva med, och jag kommer med få vara uppmärksam och försiktig när det gäller allt. . .

Men det e sånt som jag nu kommer börja jobba med, jag har hittat min taktik i plugget. Mat och sömn det börjar jämna ut sig, och det steg som nu behövs ta det e e vibb och träning, ta steget att gå själv en dag i veckan. Sen har jag ju rökningen som jag måste kämpa med, försöker men det kommer nog en dag då jag verkligen kommer lägga i en växel, det e ju heller inte bara att sluta, det händer ju så himla mkt i kroppen, psyket och vanor man man måste ändra på, men jag har en taktik i det med, nu gäller det bara att ha tålamod med att hålla sig till den taktiken, men som sagt den dagen kommer komma inom kort det e jag säker på.

Och körkortet e snart taget, det går kanon och köra, nu behövs bara lite fin justeringar sen e jag reeeedo, ska med nu denna vecka lägga i en växel med att verkligen plugga teori. . . Målet e att göra prov och uppkörning i slutet på nov ellr någon gång i dec :)

Som sagt denna höst kommer bli rolig och spännande, mkt kommer hända med och kring mig, ska kämpa så himla mkt . . .

Ja ne det va allt för idag.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0