Vilken miss.

Idag gjorde jag en rejäl miss men med men mening, jag gick upp somvanligt runt halv åtta gjorde mig snabbt iordning sen satte jag mig med matten, gå igenom det jag inte hann igår sen bocka fr det jag hade mindre lätt för , jag gick igenom det, och det satte sina spår tills slut, väl klar, gick jag snabbt till framsteg för att äta lunch sen göra provet väl där, så förklarade att jag hade suttit hemma och plugga matte och att jag vill göra det efter lunch, men ikke det går inte för lärarna ska på möte efter lunch. . . Jaha då sprack det, gick ner till nuevo en stund, sen hem har nu ätit lunch och pratat lite med Daniel, kollat fb och bloggar. . .

Ska snart sätta igång och repitera inför matte provet som jag nu istället får göra imorn bitti :)

Sen får vi se vad klockan blir efter det och vad jag har för ork, om orken och tiden finns så blir det att fortsätta med engelskan. . .

Återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0