Vilken lättnad. . .

Jag löste ett problem med tålamod denna gång, jag lät mig själv inte styras av mina tankar, jag har stretat emot en känsla sen jag gick och la mig igår. . . Den har tärt mig hela dagen, vilket har fått mig på dåligt humör, okonsentretad. . .

Men med uthållighet, och tålamod och vibb så vände mitt humör helt värt. Fiii fan va skönt det va att vibba det gjorde susen har aldrig kännt någon så lik känsla efter att ha vibbat. . . Eller överhuvudtaget att sterta i mot så in i helvete mkt för att halka ner i gamla mönster.

Känner mig sjukt stolt över mig själv och mitt handlande som jag gjort i dag.

Och nu är det kväller ska snart gå ner till ica och handla lite gott kvällsfika. Onstfrollar med salami och tea till det.

Sen blir det hem och mysa med detta gotti gott framför tv.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0