Vilken härlig dag. . .

Efter sådan dag jag har haft så uppskattar man vila och ro väldigt mkt, ja ni kan nog räkna ut att det har varit en fullspäckad dag. . .

Sådana dagar som denna, så vill man egnetligen ha hela tiden, men vem orkar det, INGEN !

Jag kom iväg senare en tänkt kom lagom till frukosten på framsteg, vilket är halv tio, va väldigt trött denna dag med, lite ångestfylld har den varit i mellan åt under förmiddagen sen släppte det noggorunda efter lunch, efter lunchen gick jag med en på nuevo och vibbade , vi hade somvanligt ett intressant samtalsämne, men det håller jag för mig själv. . .

Efter att vi vibbade tog vi en promenad innan vi skilldes åt hon vidare til lstan och jag hem te jenny, va vääääldigt kul att få träffa henne igen, det va ju ett bra tag sen.

Vi pratade en massa, lekte med marius, passa på nu när man inte alls hunnit med nåt sånt de senaste halvåret, ja tiden den bara spriiiinger iväg, man hinner inte alls reflektera, denna höst tex ja veckorna bara går, och snart har vi jul och ett nytt år. . .

Och detta nyår kommer det bli kul att blogga, blogga om året som gått.

Efter besök hos jenny så blev nästa stopp hos pappsen, vi såg på film, och nu väl hemma. nu ska jag snart handla cigg, duscha äta, och sen baaaara ligga i sängen och njuta av ensamheten lite. . . .

Bildtajm för denna dag, dock bara min dagliga outfit, det får duga som underhållning denna dag hehe. . . :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0