Vanlig vardag för lilla mig. . .

Nu va det dags igen, tillbaka till vardagen, det va väldigt svårt att komma upp idag, och jag såg helt förstörd ut i morse . . .
a köpen
Det blev en bra start på dagen men strax innan luch fick jag en liten panik ångest attack, så det blev att att ställa sig i fönstet en kvart sen va det värsta över, men resten av dagen va skit, måde inte alls så himla bra, men jag hanterade det bra på ett sätt. . .

Fick med ett paket från hm idag, lägger upp bilder på dem nya köpen imorn. . .

Det blev heller inge plugg för mig, hoppas jag mår bättre imorn, så att jag hinner plugga inför eng provet jag ska ha på fredag.

Imorn blir det även mkt att göra, först skolan, plugga eng, ska skriva om en sv text till eng sen blir det att påbörja att plugga på ord. . .

Efter lunchen blir det att gå och vidda med ett gäng från nuevo, väl hemma ska jag direkt till pappsen, vi ska se på en beck film, det har hänt nåt med hans rygg så det blir ingen körning för min del imorn och säkert på hela veckan, ska även med få låna hans cykeln denna vecka, vilken befrielse det kommer bli, kommer bara vara att sätta sig på cykeln och trampa iväg, i detta väder så kan det va skönt att komma fort iväg :)

Ikväll blir det frysta winerbröd och hemmafruarna som börjar kl 21 sen blir det att sova.

Det finns inte så mkt mer att berätta om denna dag. . .

Men har lite biltajm på mina dagliga mys outfit. . .

Ja ni läsare . Skulle ni kunna hjälpa mig med en sak. Ska byta namn på bloggen och jag står nu och väger på in you dreams. eller i breathing to the end.

Bildtajm. . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0