Vad har hänt.

Energin har bara försvunnit, det e nu andra dagen jag är hemma utan anledning, jag bara känner för att sitta hemma och plugga. . .

Och förra veckan va jag hemma en dag av trötthet. . . Det e inte bra detta. Samt va jag hemma förra fredagen, kände heller ingen mening med att gå ditt och vara där en timme, det e inte bra detta tänkande, det ska inte spela någon roll, jag ska ditt så är det bara. . .

Ska se till att verkligen kämpa nästa vecka med detta, så att jag inte hamnar i en ond cirkel igen.

Det ska verkligen inte finnas några men, eller pust, jag ska ditt och vad jag presterar där det spelar ingen roll men ditt ska jag. . .

Men idag blir det en hemma dag, det ska pluggas engelska, ska plugga slutet på kap 5 sen göra klart kap 6 och sju, jag ska med under helgen plugga på alla ord till dessa kapitlen, det får bli min lördags göra, på söndag tar jag och går igenom gramatik och dess regler. . .

Innan jag började skriva detta inlägg så satt jag och läste bloggar, en av dem katrins somvanligt, och hon skrev ett inlägg om kenza , och hur mkt pengar hon tjänar osv. . . Min första tanke va, att fan jag vill med att min blogg ska bli något betydelsefullt för läsarna, jag vill kunna ge nåt av mitt skrivande.

Förr så va det ju kampen mot alkoholen visst det e väl huvudämnet på min blogg men inte bara, jag skulle vilja variera mig i mitt skrivande. . .

Min tanke va att jag vill ge mina läsare nåt, så som värme, kärlek, omtanke och att det ska vara roligt att följa min blogg, jag vill utveckla mig själv i mitt skrivande, jag vill göra mitt skrivande till en grej, inte bara ge det vardagliga av mig. . .

Jag vill söka information om olika saker vad som helst nästan, och sen formulera det in mina ord dessutom ge en giltig fakta om det jag skriver samt säga mitt om det jag skriver om. . .

Och detta kommer ta tid, jag känner nu att jag har utvecklat min design till att visa lite vem jag är. . .

Jag skriver mkt om mig själv djupa tankar och känslor samt min kamp bort från alkholen och nu handlar det väl mest om skola och tillbaka process till ett så ganska normalt liv, samt lite kärlek till min älskade Daniel. . .

Men jag vill mer, jag har funderat på att ev ta fakta om studier, studier teknik, läran om matte, samt lägga ut länkar för studier och andra möjligheter, verkligen dela med en anna del av mig, verkligen få bjuda in er på djupet. . .

Sen vill jag prata mkt politik, jag vill följa politiken i punkt och pricka och för er som inte orkar det så kan ni snabbt gå in och läsa om det här på min sida.

Sen vil jag dela med mig av min konstnärliga sidor, med bilder och inredning samt mitt tycke om mode, smink och frisyrer.

Just nu är dessa bara tankar, men jag har alltid velat att min blogg ska utvecklas , jag ahr bara förr inte orkat. men nu känner jag att ska nog verkligen lägga ner lite mer tid på detta. . . Jag ska börja med allt i början av december har jag tänkt mig. . .

Så jag återkommer mer om det då. . . .

Tills dess får det bli det vanliga, mina vardagliga händelser.

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0