Upplevelse dag :)

Idag har det varit en riktigt upplevelse dag för pappa mest men även för mig med. . .

När han fyllde 50 år som han då gjorde i mars detta år så fick han av mig farfar och farmor ett rallypaket, så ja nu kan ni gissa vart jag hållit hur hela dagen :P ;). . .

På rallykrossbanan i strängnäs. . . Det har varit en riktigt kul dag fast väldigt kyligt. . .

Ska se om jag lyckas lägga upp ett video klipp annars får ni nöja er med lite bilder från denna dag :)

Satt uppe väldigt länge igår till halv 5 och sov bara till 11 för sen vad det dags att ge sig iväg, så jag e laaagom trött, ska snart se på gossip girl, sen brother&sisters, ska sen sluta kvällen med en film flightplan tror jag den heter, har sett den och den e väldigt bra så det blir att somna till det. . .

Och imorn börjar allvaret igen. . .

Planen för veckan, jag ska lyckas hålla mig till 5 cigg per dag, jag ska göra klart kap 6 och sen blir det att råplugga eng ord fr kap 1-3 och gramatik på det, slutet på veckan blir det prov, och sen på fredag kväll ska jag släppa allt, ska ta tåget till gbg, hem till min älskling, och bara vara, vara med han, gitta på lite roligt och sen njuta av att se han slita och jobba 5 dar hehe :P. . .

Det ska bli riktigt härligt och bara få släppa allt för en stund, hämta ny krafter och sen köra på igen.

Och varför jag satt uppe så länge i natt berodde på att jag kunde verkligen inte slita mig, fast jag va väldigt trött så tvingade jag mig att hålla mig vaken, dels för att jag va så nära hela tiden att lösa mitt problem med bloggen, men jag kan inte fuska mig igenom detta, om jag ska få ordning på det så får jag börja från grunden, och det har jag verkligen inte någon tid över till, så det får bli när det blir, hoppas ni läsare kan stå ut. . .

Håll med på att skapa en playlista på sidan, vet inte om den funkar för alla läsare, tänkte dela med mig lite utav den sidan av mig med, vad jag lyssnar på mina långpromenadet och promenaderna till skolan och hem från skolan. snart blir det åka bil musik med hehe :)

Har även även kommit på vad jag ska skriva om , bara jag får tid över så kommer det väl ev något mer intressantare att läsa om, tycker det e viktigt att även visa andra delar av sig själv som skrivbent :P

Ne nu ska jag lägga upp bilder sen avsluta skrivandet för denna afton.

Ha en mysig höstkväll framfr tv och gottie gott.

Bildtajm. . .













Efter den kyliga dagen blev direkt hem och mysa i värmen. . .







Många visar upp rumpr och bröst till höger och vänster, jag visar upp mina fötter, snygga ellerhur ? ;)

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hello! :) Låter som en kul dag. Söt din pappa var i hjälmen. :) Hehe. Ska du åka bort en hel vecka redan nu? Trodde de va i slutet på månaden?



Vi fundera ju åka till Sverige nu på torsdag om jag hunnit fått beslutet innan dess. Robert tycker bara att det är lite besvärligt att vi ska bo med krister, dels för att han inte känner honom så bra. Plus att han brukar vilja va ifred på kvällarna. Så nu tänker jag fråga dig om det finns möjlighet att vi får bo hos dig de dagarna du är borta? Vi ska gå runt å söka jobb första veckan. Sen när du kommer tillbaka kan vi ju då flytta över till krister...om du behöver tid för plugg. Men nu är ju detta upp till dig, om du vill låna ut den eller inte. Så du får fundera lite. :)



Du jag ska annars kanske se på en lägenhet där på svengrensgatan. :) Det är nära torget där i nyfors. Då har du isåfall nära att komma å hälsa på de dagar du har tid över. Lägenheten blir ledig 1:a december. Så håller tummarna på den. :D



Vi får ta å ses nån dag när du kommer hem från Gbg. :) Kram...

2010-10-10 @ 22:01:17
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0