Trög vecka. . .

Denna vecka har varit väldigt trög, det har hänt mkt och humöret har varit väldigt lågt. Men ska inte tänka på det nu och jag ska heller inte försöka fokusera så mkt på dessa intriger som varit i veckan.

Ja det blev jue inte som man tänkte sig, men när blir det, det ?

Aldrig skulle jag tippa på.

Det blev ingen vill , nästan ingen alls, tankarna på allt snörrade mest hela tiden. Och nu är man hemma igen, tillbaka till det normala, ska bli skönt faktiskt, börja om på ny kula dock inte utvilad, men strunt samma, det ska nu planeras in i det sista för detta år plus lite in på nästa år. Återkommer senare med min planering.

Ska nu ta och packa upp och fixa inför morgondagen, och sen ringa älsklingen min.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0