Söndags seg.

Har varit otroligt seg denna helg, men det har varit skönt att bara få ligga ner och inte röra ett finger. . . Det blev ingen företagsfest igår för vår del, hade velat gått, hade varit kul men men. . .

Idag blir det även en lugn dag, vi ska väl under dagen åka och lasta av ett lass som älsklingen inte hann med i fredags, sen ska vi luncha och sen hem, ska då se på sex and the city 2 som jag ännu inte har sett, sen blir det gossip girl sen vet jag faktiskt inte. . .

Det kommer inte komma några inlägg på hela vecka får se om jag skriver ett till ikväll. . . Eftersom jag ska vara ute och åka lastbil hela helgen och har dels ingen bil laddare till datorn som nu dessutom e hemma med annso hehe :)

Så det blir inga inlägg först nästa helg. . .

Ha de bra vecka allesammans. . . Så får vi se om det kommer ett inlägg senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Laila

söndagar är till för att vara sega, men sköna=)

2010-10-17 @ 17:47:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0