Jag blir så trööööööööööött

Ibland blir jag så trött på folk så det finns inte, vet själv att jag ev överdriver lite nu gällande en sak men tillslut tappar man tålamodet, varför kan ett nej inte få förbli ett nej utan förklaraing, säger man ja, ja då frågar man aldrig varför ?

Och missförstånd och disskution över nätet är det värsta jag vet, ibland önskar jag att det inte fanns internet. Varför kan vissa inte bara lyfta telefonen och prata, varför hålla på och gämma sig bakom dataskörmen och tanjenterna.

Ska blir väl väldens männsikor stumma för det blir bara mer och mer skrivande i alla former, om man ska förklara sin kärlek till någon blir det oftast över nätet eller sms, vill man säga vad man tycker och tänker samma där.

Och det folk i fattar e att det blir bara en massa onödiga tjafs och missförstånd och man säger även mer en vad man skulle över telen eller öga mot öga vilket gör att allt förstoras upp. . .

Dels tar det en jävla tid . . .

Ne är trött på internet just nu !

E så arg och irriterad just nu så det finns inte, så ska nog avsluta innan jag bubblar ur mig alldeles för mkt.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Känner det där var riktat mot mig! Orsaken till att jag inte sett att du ringt är för att jag haft på ljudlös, orsak till det- för att min morsa ringer jämt å ständigt. Å det är svindyrt att både ringa å svara i mobilen när man är i ett annat land! Hade jag inte vart arbetslös, hade jag inte brytt mig i vad samtalen kostar! Orsaken till att jag är här i sverige är för att SÖKA JOBB, så jag kan leva normalt som andra gör. För jag får inte hjälp med pengar av nån av mina föräldrar om jag inte t.e.x. får tfn räkningen betalt. De e orsaken varför jag inte använder mobil i detta land.



Orsaken varför jag kommit hit oftast är för att du vart min bästa vän under en lång tid. Å jag vill se dig! Men för att kunna träffa dig måste jag leva som en uteliggare typ för att ha råd till resa hit. Å visst jag kan ta ett NEJ! Det var inte det som var problemet. Problemet var att din pojkvän inte ville ha Robert under samma tak som (dig och mig). Vilket både jag och Robert förstod! Men när det sen plötsligt blev okej att vi fick va här OM ROBERT FIXA JOBB! Då undra ju jag om det plötsligt då var okej för din pojkvän! Jag accepterar ett NEJ å har sagt att vi åker hem i morgon. (Om inte vi är en natt hos krister då)! Jag har ALDRIG sagt att vi ska stanna här SÖNDAG! Jag ifrågasatte bara varför din pojkvän har annorlunda åsikter om att Robert får va här, om han får jobb! För då hade jag redan planerat vi skulle ta in på hotell. OM HAN FÅR JOBB!



Det är din lägenhet. Å jag fråga bara om vi fick låna den när du var borta! Inget annat! Hade vart kul att träffat dig, men ser ut som vi åker hem söndag! Å du har sagt att du ska komma å hälsa på mig till Finland också., Men det gjorde du aldrig! Men du prioriterar ju vad du vill göra! Jag har i allafall kommit hit för att söka jobb, å vissa gånger träffa dig! Inte för att tränga mig på!



Eftersom du skriver ut detta på din blogg! Istället för att ta det via mobilen. Så kan jag lika bra svara detta här också...

2010-10-23 @ 18:49:17
URL: http://zofiesworld.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0