Fredagen i sin helhet.

Min fredag har varit väldigt upp och ner, den började inge vidare, sött som fan nedstämd, så jag gick upp sen gick jag och la mig sov bort större delen av dagen. . .

Sen träffade jag mamma och hennes gubbe samt sabine. . .

Vi gick och strosade på stan köpte lite smått och gott, vi åt även mat och fikade. . . Där vände min dag, va skönt att komma ut och träffa familjen lite. . .

Sabine följde med mig hem , så nu har man sällskap här ikväll ev natten lång. . .

Imorn blir det en sväng till mormor med mammsen och hennes gubbe, senare under dagen kommer älsklingen min, sen blr det middag med Daniel, mamma och hennes gubbe på joséfs. Mmm så imorn blir det även en lugn och härlig dag. . . I like.

Det va min dag det. återkommer ev senare. . .

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0