Fantastisk morgon. . .

Med älsklingen min :). . .

Visseligen vaknade vi tidigt, men inte gör det nåt, vi har myst framför tv och lite annat ;)

Kände nu för att uppdatera mig lite i blogg och fb världen lite. . . Och där det har hänt mest är hos annso och katrin.

Annso, ska bli kul om du kommer denna vecka :) blev super glad över att läsa det, och sen hälsa robert grattis till hans besked om jobb här i sverige. . . Nu är det eran tur här i världen att komma framåt :) Och du e väldigt duktig som hållit dig piiip så länge. . .

Och hos katrin , ja där händer det allitd en massa nytt. . .

Och här hos mig händer det inte så mkt, mer en massa mys med älsklingen som jag uppskattar oerhört mkt, jag behöver han så himla mkt i men vardag för att känna mig lugn och rofylld, utan han blir det ofta fort språng in i mål vilket i slutändan bara förstör man man måste ta det lugnt och jag måste fortfarande träna på det. För fortsätter jag som jag gra hela tiden så kommer det bara sluta i utbrändhet, deperitioner osv osv. . .

Ne nu ska jag krypa ner hos älsklingen min en stund innan plikten ner till tvättstugan kallar.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack. :) Ska hälsa honom det. Men det kan ju bli problem med att han har finskt företag, han ska kolla upp det imorn. Så det är ju inte 100% säkert än, men hoppas det blir av.



Låter bra att du å Daniel haft en trevlig helg. Man måste få ha sånna mys stunder ibland. ;) Å koppla bort allt vad plugg å jobb heter. Jag har inte fått någe beslut, men hoppas jag får det den här veckan. Så jag kan åka på torsdag... Vi får se hur de blir. :)

2010-10-04 @ 00:50:50
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0