Det blev en spontan kväll igår. . .

Dettta va verkligen inte meningen, hade tänkt färga en naturlig färg, bara fräsha upp året lite, men så blev det verkligen inte, jag föll för sabines tjat om att vi skulle färga håret svart, och ja nu e man svarthårig, inte så länge till men en månad har jag iallafall tänkt ha så här, sen blir det att klippa det och färga det slutet på nästa månad. .
Men tills dess får ni stå ut med mitt svarta hår :P

Här e en liten bild från igår. . .



Tyvärr kan jag inte skylla på att detta va en fyllegrej, men en sak e säker igår kom mitt tokiga jag fram för en stund. . .

Denna jag har jag fullspeckat schema, jag ska snart diska, duscha, göra mig iordning, cykla till moster med min datamus, sen hem, lagom när jag kommer hem, ska jag tralla iväg med mamma och bengan till mormor, därifrån ska jag cykla till ica ekängen och handla hawiian red salt, sen hem, marinera kyckling, baka parmasanbröd, lagom när jag e klar med detta, så ska jag och daniel till stan och äta middag med mamma och bengan.

Sen blir det hem och slockna som en stock skulle jag tippa på hehe. . .

Återkommer senare ev.

Ha en bra lördag allesammans.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: biiine

Va det inte lite härligt att va liite galen?? =P

2010-11-02 @ 02:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0