Vilken vecka. . .

Det har varit en väldigt tuff vecka, mkt att tänka på, mkt tårar, olika känslor varje dag. . .

Kan säga att det varit lite kaos i mitt liv denna vecka, mkt upp och ner med allt så som det va förr. . .

Men idag har jag återställt det mesta, förhållandet med Daniel är ej i krash som jag trodde att det va igår, visst känslan inom sig av sårbarhet finns kvar, inte så att han sårat mig utan mitt sätt att handla i vissa avseende, och har inte tänkt så mkt på det förut utan mer ska sluta med detta beteende men sen har ja aldrig riktigt fullfölj det.

Men igår så slåg det till på mig, ett slag i ansikte, och det slag sitter kvar en idag och kommer nog göra det ett tag framöver tills den dagen jag återigen kommer i den situationen, klarar jag mig då utan mitt dålig handlande, så vet jag att jag kan även i den situtionen. . .

Beslut av av vissa saker är med beslutade mer om det kommer nästa vecka, för det e inte helt klart en. . .

Denna helg ska det inhandlas saker från ikea, ska med hämta en säng och sänggavel till moster från mamma, skrota den sängen hon har nu, sen hem och skruva ihop barbordet och stolar som jag ska handla imorn, mickahela ska mig komma med mig hem imorn, så det blir sen mys med henne på kvällen. . .

På söndag blir det plugg och resturang besök och bio med pappa och hans vän.

Det va lite kort om denna vecka och dag. Återkommer senare.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0