Vilken vecka. . .

Den har barat rullat på, har inte tänkt så mkt utan bara gjort saker, allt går så mkt fotare då. . .

En nu behörig för  och att göra uppkörningen, känns skönt, lite lite träning på eko kärning sen e jag helt redo. . .

Målet är att göra allt slutet på januari. om jag har tid tidigare så blir det någon gång i dec. . . Men troligtvis i slutet på jan. . .

Känns skönt att ha den saken klar och att jag nu äntligen satt ett helt slutmål inom det. . .

Matte B boken blev jag klar med idag. Gjorde det sista provet för boken har nu nationella kvar som jag ska gör nästa vecka. . .

Nästa vecka blir det även mer mål satte, mer om det kommer jag. . .

Ja denna helg blir super lugn, ska bara umgås och mysa med älsklingen min, det ska bli yber skönt, ska visserligen plugga kap 1 och två, kap ett imorn och kap 2 på söndag.

Sen resterande kap 3 och 4 på måndag, sen ska jag göra provet på onsdag.

Sen blir det att köra på hårt i engelska A som jag helst av allt vill bli klar med innan julen. . . Men har inte satt upp målet att jag måste, men ska försöka så gott jag kan iallafall.

Nu början min helg. Ha det gött i helgen alla läsare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0