Väldigt härlig dag har det varit.

Det har varit en super dag idag, började morgonen med att göra en prov uppkörning, allt gick bra förutom eko körningen, som jag måste få till annars blir jag kuggad på uppkörningen, så jag och pappa ska gå igenom det en del nu. . .

Sen skolan, hade lite huvudvärk efter frukosten, jag brukar ej ta någon huvudvärks tablett just för att dem inte biter en men har hittils inte provat ibumitin så jag gjorde det idag och den hjälpte faktiskt. . .

Sen har det barat rullat på, pluggat matte, varit hos psykologen, sen hos jenny och nu hemma, ser på gray´s efter det blir det en kortis med daniel i telen sen sooova. . .

Det va lite kort om denna dag.

Natti

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0