Ont i magen.

Även om det går bra för mig så behöver det inte betyda att det går bra för alla andra, och min käraste har lite körigt just nu och det har gått så långt att jag själv börjar få ont i magen.

Idag vaknade jag pigg och alert, trallade till skolan som vanligt, och det gick framåt, äntligen säger jag men nu har jag fastnat igen, men det behövs inte mkt för att jag ska komma igång igen, lite genomgång av lärare så e jag tillbaka till banan, imorn har jag räknat att bli klar med allt som behövs inför nationella provet. Men som sagt ska inte ta ut något i förskott men ska jobba på rätt bra för att ev uppnå de målet.

Sen jag kom hem har jag pratat med Daniel i telen en stund, pluggat lite matte och nu är det kväller och jag avslutar allt , nu behövs det diskas och lagas mat , sen duscha och sen blir det despret ikväll.

Det va allt så länge , återkommer ev, ikväll.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0