Mår inge bra, nu igen. . .

Det mesta e löst men mående på allt slit har gjort så jag e vilsen i huvudet igen.

Imåndags ja då sov jag ut, hörde inte klockan ingen ting, så slut va jag, samma sak hände idag, hörde inte klockan och sov till nu i prencip, e fortfarande trött och sliten, så det blir en hemma dag för mig, dessvärre blir det ingen vila ska ta igen  6 timmars plugg som jag förlorat denna vecka. . .

Eller förlorat är ett stark ord, för det har jag inte, jag har bara varit tvungen att skjuta upp det för livet utanför pluggandet har pågått, som min kära handläggar på nuevo sa. Det va bra att hon sa så, det kändes tryggt att höra och man började tänka om , för en stund iallafall, visst jag kommer inte ta igen alla timmars plugg denna dag, men jag ska ialalfall bli klar med repitition av kap ett och 2 innan kvällen. . .

Så har ja bara 3 och 4 under helgen att göra, sen ska jag ta och titta igenom nationella i början på nästa vecka, så det blir förskjut en vecka, nästa vecka blir jag klar med engelskan.

Det för räcka så med uppdatering återkommer senare om orken finns.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0