Måndagar är sköna. . .

För jag glömmer hela tiden bort att vi börjar 10.00, visseligen så kan jag åka tidigare och sätta mig ner och plugga eller gå ner till nuevo, ibland gör jag det och ibland inte. . .

Men idag stannade jag hemma, tog en lugn morgon, och pysslat lite med att vika tvätt det som va tort, plockat undan osv, finns en disk med att ta hand om få se om jag orkar med det innan jag cyklar iväg i kylan. . .

Vore skönt att ta den nu, så har jag inte så mkt när jag kommer hem. . .

Få se hur det blir med den saken.

Nu ska jag skriva några rader till sen kolla lite bloggar. . .

Har faktiskt inte så mkt att skriva, e fortfarande tom på ord. . . Dem som följer blogg vet redan hur veckan ser ut för mig, mkt plugg och lite tid till annat, men klar kommerj ag bli, ska bli skönt. Det ska med läggas mer tid på att plugga teori, ska med senare ikväll boka tid för skrivning och uppkörning fast innan det måste jag gå till körskolan och boka tid för en prov upp körning samt risk utbildning 1.

Så det spar jag nog till imorn faktiskt för då har jag mer tid för det eftersom jag slutar 12. . .

Ja det va allt hittils.

Ha en bra dag allesammans.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Josefin

Cool design du har! Haha :D

2010-11-08 @ 09:11:01
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0