Kort får det bli. . .

Kom hem för en stun sen, hela dagen har jag varit hemifrån känns skönt, har varit hos mormor med madde och julia större delen av dagen, sen hem en snabbis, pratade då med daniel, sen till pskologen, sen till en som fixade min telefon så nu är den med i livet igen. . . :P

Sen till jenny , har varit där hela helgen, myst med marius, så gullig han e, samtidigt pratat en massa med jenny, blev därmed bjuden på pannkakor , mkt gott :)

Och nu hemma, ska strax lägga mig i sängen och se på despret sen blev det nog sova av, ska förbereda lite för imorn innan jag somnar med. . .

Det blir skola och vibb imorn :) yaaay, nu ska jag försöka stå ut veckan ut. . .

Berättar mer imorn om mitt inre. . .

Natti

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0