Konstig dag. . .

För det första så satte jag inte på alarm på telen igår innan jag somnade så försov mig, och kom till skolan runt 10.00 och när jag kom så satt alla och frös och sa att du behöver inte ta av dig det e svin kallt, och sen blev det snack om att stänga verksamheten för denna dag, så jag gick ut och rökte och drack lite kaffe sen gick jag upp för att hämta mina saker, tog hjälp av matte läraren innan jag skulle gå, och sen kommer dem med förslaget att gå till fristan och plugga så jag och ett gång gick ditt och satt i deras studiehall.

Sen glömde och en till elev och en läraren matten på framsteget så vi bilade ditt med läraren och lunchade där, sen tillbaka till fristan och då blev det plugg av igen.

Och nu hemma, hade egentligen tänkt plugga denna afton med det blir inte det får göras imorn, kommer bli klar med repitionerna + så kommer jag att ha på börjat rep av det första nationella provet.

sen det andra på fredagen sen har jag helgen på mig att gå igenom det jag inte kunnat så bra, vilket inte är så himla mkt :) känns skönt, och på fredagen blir det att skriva det nationella provet sen e jag klar med denna kurs :)yaaay, sen blir det att lägga all energi på eng och kör teori. . .

Återkommer kanske senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0