Idag brast jag. . .

I gråt helt oförberett, eller nästan, har hållit inne mkt denna helg, men har haft en bra helg, mkt kärlek, mkt umgänge, och många sysslor. . .

Men idag brast jag i gråt, jag brukar sällan gråta så när jag väl gör det så är det jätte skönt, och istället för att gråta ut helt själv så hade jag min älskling här och gråta ut hos. . . Det kändes verkligen skönt efteråt.

Dels bokade jag tid hos psykologen imorn, och så pratade jag med min handledare som ringde mitt i allt.

Det känns skönt just nu, och ska nu se på film med min älskling. . .

Återkommer mer imorn. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men siss då.. Hoppas att det är bra med dig! Tänker på dig ska du veta! Skönt att du hittat någon du verkar kunna öppna dig till.. Kram

2010-11-01 @ 20:19:52
Postat av: Madde

Det va jag som skrev :) fyllde i det men verka som det försvann..

2010-11-01 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0