Hittils denna dag. . .

Så har jag hunnit med att sortera undan skit som bara vuxit, dvs en vis reklam, kataloger postitlappar och sånt, sen har jag sortera kartonger i garderoben, förskt lägga kartong i kartong, det blev väl inte så stor skillnad, sen fick jga ett ryck hittade tyg som jag inte kommer använda mig av, så jag provade att spika upp det på vägen i garderoben, så länge tills jag ska måla den, kommer även en bild på det snart. . .

Ja det som mer ska göras i att gå ner och kolla om det finns någon tvätttid, efter det ska ska det tvättas om det finns någon vill säga, det ska med inhandlas schampo, balsam, hårinpackning, duschtväl, diskmedel, disktrasa och en deo. . .

Eftersom jag bara har cykel att röra mig med så får det bli en runda till willys imorn också för att inhandla mat. . .

Ja halva dan har gått och det kommer nog säga swish så är det kväller, det blir väl att glo på lite tv eller nåt annat få se få se. . .

Nya garderoden i bild :P ;)



Sen va det ju ett tag sen jag inhandlade nytt köksbord (barbord och stolar ) etfersom man har snålt med pengar så hade jag bara råd med två, ska bli en tredje i jul sen, ev en till vet inte, för det får inte plats. få se få se. . .

Här kommer en titt på det. . .



Sen förra lördagen gjorde ju jag lite hemma pyssel av material som jag fick av mammsen min. Här kommer min egna Home skylt. . . :)



Jaha då har man födrivet er tid lite :P

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0