Hetiskt helg. . .

Hetiskt helg är bara förnamnet. . .

Shit vad jag har stått i, jag har flängt runt varit här och där. . .

Det började med en tur på stan med syster , mamma och benga, hem en stund sen till affären för att köpa lite gottie till idol, men det blev inte bara gotti utan hårfärg med för oss  båda, hem och börja med färgningen. . .

Sen kunde jag ta och slappna av, när jag vaknade på lördag då va det upp och dona direkt, det såg ut som ett helvete, efter det blev det en snabb dusch och sen iväg till moster på cykeln, sitta där en stund, sen hem igen, vi satt och fikade , donade lite under tiden då med.

Sen en promenad till mormor, på hemvägen köpte ja åter en färg, det är fortfrande svart men inte helt det finns lite nyanser i det, vilket direkt vände humöret, såg skillnad direkt så ska köra med den färgen en gång i månaden, just för att tillslut få min vanliga färg tillbakka. . .

Fast nu har jag ett promblem daniel tyckte verkligen om det och vill att jag ska ha så här vinter ut iallafall, så ja vi får se, han är verkligen nöjd vilket glädjer mig, även så börjat jag med gilla det, iallafall efter jag färgade det en gång till.

Denna vecka börjar med en hemma dag, ska snart ta och diska upp helgen skit, sen blir det att ta det lugnt större delen av dagen, ska med avsluta mitt sabway projekt som jag tror inte kommer bli så mkt av, alltså det kommer nog inte likna sabway mackorna, så det blir nog inge mer göra med det. . . hehe, måste först testa innan jag säger nåt. . .

Det va allt för denna morgon, återkommer senare.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Biiine

Haha... Sa ju du passade i det!! Nice att han gillade de!!! Love you siss <3

2010-11-02 @ 02:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0