Har inget att komma med.

Så känns det just nu, jag är inge vidare på humör ikväll, e irriterad och tänker massa strunt. Med andra ord inga behagliga tankar direkt.

Nu har det varit länge som jag kännt så här stundvis, känner mig ledsen, arg, irriterad och är VÄLDIGT känslosam av mig . . . Vet inte alls vad detta kan bero på, ingen som helst aning har jag. . .

Det är störrande. . . Jag kanske ska lyssna på min handledare på nuevo, hon kanske har rätt, hon fick känslan av att jag vile vara ifred ett tag, då höll jag med men sen försvann den känslan, det kanske e den som komit fram nu, det kanske e så att jag måste få lite andrum, landa lite i allt jag gått igenom dem senaste veckorna, måste kanske samla mina tankar och mina planer och mål på ett ställe. . .

Nåt är det med mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0