Första Fredagen i nov

Hade jag velat fira med älsklingen min, idag är det en sån där sentimental dag, eller kväll åtminstonde, massa kärlek i idol, mess från älsklingen som berör och en väldigt stor saknad efter att vi två blir en, en under samma tak. . .

Tänkt att aldrig behöver räkna på pengar, planera helger eller dagar att ses på, att det bara är en självklarhet att vi ses när vi ses under veckorna som gå utan att lägga en tanke på när. . .

Är trött och slut efter denna tårfyllda veckan, många känslor har kommit upp till ytan, och jag hanterade dem precis som man ska göra. Genom att gråta och prata om dem, och ev fundera om. . .

Denna vecka har inte bara varit jobbig utan lärorik, jag har verkligen satts på prov för hur uthållig jag e som jag ej va förut, jag har även fått prövat på ett nytt sätt att hantera min nedgång på. . .

Och jag är super nöjd, känslan inom mig har ej försvunnit men den är väl utarbetad, nu behövs det bara ett djupt andetag och gå vidare, jag kommer nog må upp och ner under ett tag det känner jag, för det e mkt som kommer hända på kort tid, och det kommer påverka mig på både gott och ont, önskar denna tid bara går fort förbi så att jag kan fortsätta på som vanligt med att ha lagom att göra. . .

Det va allt för denna dag. Återkommer imorn. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0