Det som har shoppas är. . .

Jag gör det enkelt för mig denna gång, har bara hängt upp kläderna på en galje, men ni kommer få se vart eftersom jag använder kläderna. . .

Här kommer det jag har shoppat :)





















Det va mina inköp va tycks :)?

Resten av denna dag kommer bli en sån här röja upp dag i slutet på året, sotera upp bland räkningar, papper som ligger och skräpar, skol material som ej behövs längre, kataloger från hm, jotex och ikea ska ev slängas. . .

Ska räkna lite på nästa års budget, för att kunna förutspå vad som ska inhandlas, det blir dessvärre bara inrednings år nästa år, det ska inköps nya möbler, det ska målas och ha sig, så i slutet på detta år blir det att enbart inhandlad underkläder, lite mys och pys kläder samt strumpor så att man klarar sig ett tag på det, sen läder och nya skor i fixade denna månad, efter dec så kommer det enbart sparas pengar till hemmet. Vilket jag ser framemot, trivs inte fullt ut ännu, men med den lilla peng jag har så kommer det ta sin stund men målet e att bli klar med hemmet till årsskiftet 2011.

Planer det har man, och ska nu stenhårt låta bli och slösa allt för mkt, ska verkligen försöka spara in på alla sätt och vis, rökningen den kämpar jag med dagligen, och ibland går det för sig och ibland inte, men måste verkligen trappa ner.

Sen ska jag försöka tänka logiskt med inhandling av mat. . .

Återkommer mer om mina planeringar inför nästa år. . .

Ha de fint så länge. . .

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0