Det e nåt som är fel. . .

Men kan inte säga vad det är, ska kolla upp det, det har med magen min och göra iallafall, den har varit jätte konstig sen i onsdags natt. . .

Så det blir kvällen sysselgöra fram till 9, få se om jag ser på house eller inte, fan, despret har jag ett litet uppehåll, men har för mig att det kommer tillbaka igen den 7 dec om jag inte minns fel, ska nog kolla upp det så att man inte missar det. . .

Ja annars ? , Jo det rullar på, har både igår och idag tragit med mig hem plugget inför nationella provet i ma B, det verkar inte som det provet kommer bli skrivet denna vecka, beöhver öva mera, öva , öva och öva, och det viktigaste av allt att få in allt så att det sitter som en smäck, men vet att det inte e omöjligt, för jag har gjort samma visa förr och klarat mig, känner iallafall att kunskap efter kunskap kommer upp för att stanna :) och det är en härlig känsla.

Men nu är det kväller och vilodags, och imorn fortsätter det som vanligt, från 08.30- 19.00 ungefär, behöver sitta mkt, det snålas verkligen inte på tid nu inte, nu gäller det.

Ja, jag har inte så mkt mer att tillägga , återkommer ev senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0