Då va söndagen här. . .

Och det är första advent, så länge man inte har barn så gör man väl inte något åt denna dag, det blir inga bak och grötfrukost här inte, heller ingen sväng på stan på julmarknad, tycker det har dött ut ordentligt med julmarknad här i stan, nu va det väl ett tag sen jag gick på den, men sist så va det som en vanlig dag nere på stan, inge märkvärdigt, ingen direkt jul stämning. . .

Hädan efter så blir det att åka runt på andra julmarknader, till tyskland vill jag verkligen, det ska va jag ha hört väldens bästa julmarknad, mysig och en massa julkänslor som stömmar igenom kroppen, Nästa år kanske ?, skulle med ha åkt till v-rås på julmarknad i år men så blev det inte :(

Nog prat om det, denna firsta advent blir det att tvåtta hela dagen, ska även tillaga lite mat som ska frysas in, igår kväll ställde jag mig och gjorde två maträtter som jag frös in samt en tredje som jag åt.

Glömde självklar falukorv så det blir att tillaga den tredje idag som ska frysas in. . .

Ja igår va en dag då jag fick mkt gjort, rensade ju papper, gjorde ordning garderoben, cyklade en tur till willys, sen en liten omväg hem, lagade till mat som skulle frysas in, diskade och lagade ytterligare en maträtt som skulle ätas :)

Sen blir det två filmer att se på, på tv, sen somnade jag som en gris.

Och nu är det söndag, och det kommer bli en riktigt tvättar dag, planera upp ekonomin under första halvåret på 2011, sen ska jag gå igenom två st nationella prov i matten som vi imorn ska diskutera samt kola av vad jag kan och inte kan.

Sen blir det att plugga in det jag kan mindre både eftermiddagen på måndag samt tidag, sen på onsdag är det dags för mig att skriva nationella provet som även är det sista och lite avgörande för mitt betyg i ma B

Ja, jag ska nog även idag sätta mig ner och planera upp plugg för eng. . .

Det va nog allt hittils. återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej.. Jag har vart så inne i det där att försöka fixa röster åt simon, att jag inte alls hunnit läsa bloggar. Så läste FLERA av dina inlägg nu på en gång.



Jag läste där att du kände du behövde tid för dig själv. Det är viktigt att ta sånna dagar. Jag har pratat så mycke me folk på chatten senaste tid, å länge... att man känner riktigt ångest idag. :/ Orkar inte alls med sig själv nästan.



Fina stolar å kläder du köpt. :) Viktigt också att unna sig lite grejer ibland. Kämpa vidare med pluggandet... kram...

2010-11-29 @ 04:27:25
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0