Då va denna dag gjord. . .

Hej på er alla.  .  .

Idag försov jag mig, vaknade klockan 11 men gick upp, gjorde i ordning mig, och cyklade iväg till skolan i ett jävla snö oväder. så blöt och frusen va jag när jag kom till framsteg, det blev snabbt att slönga i sig lite mat, ta sig en kopp kaffe och ut i ovädret igen för en cigg till kaffet, sen va det bara att köra igång, och han rätt mkt idag, inte så mkt som jag skulle, men eftersom det inte e en tv-kväll denna afton så blir det att plugga det sista som jag egentligen skulle hinna med i skolan idag. . .

Och imorn blir det möte, med soc, psykologen och nuevo. ska bli kul, vi kommer inte kunna lägga fram så mkt mer en den planering jag och en på nuvo skrapade ihop i dag i sin hast.

Det blir nu denna veckan för mig att tralla ner till carlings och prestera mig och fråga om dem ev skulle kunna tänka sig att ta emot mig som praktikant osv. . .

Om plan B går i kras så ska ja ringa lite kontakter som ev skulle kunna hjälpa mig in på hm.lagret om det heller inte går så får jag komma på nåt annat.

Så det som kommer läggas fram är den planen, plus min studietid som jag planerar kommer vara framtill maj nästa år, och att jag med kommer börja söka jobb redan i mars månad.

Så nu har jag det färdigplanerat och klart. känns skönt att äntligen dessa mål är beslutade.

Och denna vecka kommer jag även bli klar med matte B , så jävla skönt det känns alltså. Fi fan. Det blir sen att rå plugga eng A fram till jul. . . Hoppas , Hoppas , Hoppas att jag hinner bli kalr med den. . .

Ja så denna helg kommer innefatta, äta, diska duscha och plugga sen blir det sänge.

Kanske återkommer senare. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0