Sol, värme och lycka ! :)

Ja det e min dag idag, hehe, det gick mkt bra på en del av provet få se på måndag hur det gått på andra delen av provet, sen har jag en del kvar som blir att göra på måndag om läraren hittat bandet till den övningen, det e nämligen en lyssnar övning . . .

Det ska bli spännande och se alla resultat och vart jag hamnar :)

Sen har jag njutit av sol och värme vägen till skolan och tillbaka, få se om det bli mer njutning av vädret, tar ev en promenad lite senare. . .

Och lycka, ja det e ju allt som har med kärleken att göra, att lycklig, må bra och det känns som man hittat sin livkärlek :)

Det har ju nu varit lite upp och ner under  1 ½ veckas tid, och jag har klarat mig igenom den utan skador och  sår. . . Har det bara låtit flytat på och accepterat att så här är livet ibland, och det e nu första gången på väldigt länge som jag fått en riktigt depp period, och jag har tagit imor den bra och inte låtit den förstöra allt för mkt, visst jag har låtit lite studie tid kommit emellan, och det e även ett tecken på att jag inte helt och hållit klarar av dessa situationer men det e bara att fortsätta kämpa och träna på just det. . .

Så en har jag inte stigit över tröskeln för steg tre. . . För att ta det lilla steget behövs mera ansvar. . .

Ja denna dag vet jag inte vad jag ska göra, det återstår att se :) !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0