Slöa fan e jag !

Exakt, e fortfarande slö, orkar ingenting, vill bara vara hemma och slöa a. . .

Har ingen motivation till nåt, ingen ork eller energi. . . Fattar inte vad det e med mig faktiskt. Har ingen förklaring.

Den enda jag har e att jag kanske kört på lite för mkt under en tid, vill så gärna komma in i ett ormalt system.

Men from imorn ska jag fan tvinga mig själv, det går inte att hålla på så här, bli jue bara arg och irriterad i slutändan. . .

Så ja imorn då jävlar, då ska jag verkligen kämpa mig upp och gå iväg, det e nu som att börja om igen, men det e smällar man får ta antar jag, kämpa upp ramla ner, kämpa upp ramla ner, har iallafall inte ramlat ner så långt som tur e , om jag sätter igång nu efter en varm dusch och lite mat , pluggar så att jag kan skriva prov imorn och så att jag sen kan skriva prov på fredag får jag bara det gjort denna vecka så ligger jag minus 2 veckor, det klarar jag att ta igen. . .

Sen e det bara att påbörja nästa moment, eng a och ma b :) så bli kul att sätta igång med det faktiskt, lite mer utmaning och närmare mitt slutgiltiga mål. .

Helgen har iallafall varit väldigt bra, har myst med älsklingen min. . . :) Och haft väldigt kul ihop med han som alltid :)

Ja ne nu blir det duschen och mat se plugg :)

Ha de fint alla läsare. . .

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0