Säger bara usch vilken dag. . .

Det har inte alls varit en bra dag idag. Den börjde rätt så bra, men sen led det neråt sakta men säkert under en introdutions föreläsning vi hade, det kändes helt ärligt som deras föreläsning va för barn, den tråkigt, inge intressant alls. . . Så efter halva stunden gick jag, jag vet inte om det va mitt humör som gjorde att det kändes ointressant och tråkigt, få se hur det känns under veckan med tankarna om den om jag kan se någon förutsättning med det hela eller ej. . . Om inte så hoppar jag över det på måndagar. . .


Sen när jag väl kom up och skulle sätta mig ner och plugga som jag längtat efter sen dem började sin så kallade föreläsning.

Men humöret va inte där det skulle, men försökte nån timme eller så men det gav inga resultat så jag gick hem vid lunch, har nu vilat, ätit och pluggat lite och nu gick det bättre med pluggandet. Det blir med prov skrivet imorn. ska plugga lite till ikväll innan det e dags för det imorn :) åh ska bli skönt att få det gjort sen har jag bara ett prov klart och ev slutprov :) fan va niiice :)

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, ska kolla runt lite nu på nätet, duscha äta lite mat, diska och sen blir det nog lite vila. . .

Med rökningen har det inte riktigt gått som jag tänkt mig men om jag får välja så blir det minst 7 cigg rökta ska försöka holla mig till det :)

Ja det va nog allt för idag.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0