Så nu har jag. . .

Fixat bloggen, tidigare i veckan då va det att städa på datron, lagt upp bilder på facebook, så ja nu har jag varit lite aktiv på den fronten skönt. . .

Fast med bloggen e jag ännu inte helt klar med somvanligt, men det tar jag nästa helg om inte daniel kommer vill säga. hoppas innerligt att han kan komma, saknar han så himla mkt, e jobbigt att vara utan han, men det e bara att kämpa och inte hänga upp sig så mkt på det, för den tiden den kommer :)

Det va kul att hålla på lite med bloggen eller lite, hela dagen, så det blev inge mat, mkt cigg, ingen medcin tagning. så min kropp mår inte alls så bra, plus att jag har mens värk så itte duga.

Det blir en lugn dag idag, städa upp, diska och lite sånt söndags pyssel :) sen bio på kvällen och en titt på wallander när man kommer hem.

Ja ne det va nog allt så länge.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad fin headern blev nu. :) Jag var å kommentera på dina foton. Var inget illa menat med när jag skratta åt disken. Du som är så städande och organiserad. Så får man lite fel bild, för du har ju inte det sådär oredigt hela tiden. Men kanske du hade det ett tag, å ville visa upp det?



Var det annars Daniel på vissa bilder som är din kille??? Jag har ju träffat han förut. :) Han skjussa hem oss en gång, plus att han vart med på ngn efterfest om jag minns rätt?

2010-05-16 @ 23:48:19
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0