Lite utav en bad day idag med. . .

Men inte fullt ut, hade återigen inge trevligt snack med pojkvännen igår kväll, så det va svårt att somna, komma upp idag, kände verkligen en sån himla olust idag med, men jag tror detta mkt beror på att jag missat att tagit medicinen från i lördags. . . För det e inte bara olusten som kommer över mig utan massa andra biverkningar. så som dålig sömn, svårt att sova, kallsvettas otroligt mkt, har ryssningar i hela kroppen och en ofokuserad hjärna. .

Men nu har vi fått ett avslut på denna jobbiga diskussion så det känns bra, och sen har jag med tagit min dagliga medicin för nån timme sen och känner mig genast bättre. . .

Tänkte gå till framsteg idag, men så blev det inte, vaknade inte riktigt till imorse ville bara fortsätta sova, sova och sova, nu har jag gjort det, ska försöka få i mit lite mer mat en bara nudlar denna dag med, det gör mkt med energi intaget med. . .

Och imorn ska jag försöka fokusera på det viktiga i mitt liv. . . så som plugg och mig själv. . . För gå tillbaka återigen och kämpa mig vidare uppåt. . .

Det ska nog gå bra, och tack anso för dinna ord, ibland ibland så behöver man någon annans mening för att få fungerande tankar igen och det e nästan så att man skrattar åt hur löjliga saker kan påverka sitt psyke ibland.

Och jobb det e jag inte alls redo för en , det e en lång väg kvar tills jag ska kunna arbeta som en vanlig människa igen. . .

Det gör inte så ont i mig det där med abete för jag har ett arbete, det e plugg och med mig själv, många kanske inte ser det så på saken men jag och många andra som är i min sits gör det, eller jag ahr mer eller mindre fått den info av många proffitionella att se det som ett arbete, och jag instämmer faktiskt, detta i mitt arbete så länge, kanske låter bekvämt att se det så på saken, men bekvämt är det verkligen inte, för det e inte utav ett normalt arbete där man får lön för mödan eller att jag jobbar under andra. . .

Det är nog svårt för många att se det ur det perspektivet, man måste nästa ha upplevt det själv för att kunna se vilket enormt arbete en sådan människa gör som har psykiska/fysika problem. . . och ett beroende på halsen. . .

Det är inte så bara, det är ett dygnet runt arbete ska jag säga er. . . och det vet ni som är där. . . 

eller ni som jobbar med människor med såtdana problem. . .

Idag ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska iallafall inte sitta inne hela dagen och grubbla, det blir att antingen ta mig en promenad, runt stan eller till mormor, mamma och henens kar ska mig komma til le.tuna så det kommer nog bli en liten träff med dem. . .

Sen blir det tv för hela slanten ikväll och förhoppningvis en lugn sömn och upp tidig imorn och fortsätta med det normala igen. . .

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mina ord var bara vad jag tror är bra. Men du har nog rätt i det att plugga och försöka få bort ett beroende är ett jobb i sig. :) Tänkte bara att man stänger in sig å så i lägenheten när man pluggar, vilket gör att man kanske grubblar.Sen förstår jag att humöret inte är på topp om man grälat med en pojkvän. Så fullt förståeligt att du känner som du gör.



Hoppas du orkar börja plugga igen och promenader är jättebra. :) Jag är med ute på promenader minst 5 dagar i veckan och de gör susen. :) Sköt om dig. Kram

2010-05-18 @ 22:00:10
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0