Lång kväll och natt. . .

Efter filmen hos pappa åkte jag hem och la mig, efter nån timme ringde kära daniel och sa att han va påväg :) yaaay . . .

Sen pratade vi i telen hela bilresan, va jätte mysigt, sen lekte vi hela natten lång :) låg och pratade och hade hos.

Det blir bara mer och mer speciellt när han kommer, och vi har mer och mer roligare mysigare för varje gång han kommer, man känner sig bara mer och mer kär för varje gång han kommer . . .

vi har så himla mysigt och roligt han och jag så ni förstår inte. . . Jag tror alla gånger att detta är min liv kärlek. . .

vi har så underbart, och vi tar steg för steg, vi låter bara tiden rinna iväg med massa roligheter och mysigheter och allt vad det kan vara. . .

Jag är så lycklig så ni anar inte, jag har aldrig känt mig så speciell och kär innan. . . Nu är det på riktigt mina vänner, detta kommer bli en väldigt härlig livslång resa :)

Fast vi somnade väldigt sent igår så e jag uppe med "tuppen" iallafall. hehe, kanske inte så att klockan e 7 på morgonen men med tanke på när vi la oss så har jag inte sovit många timmar. . .

Men daniel han sover så sött, vill inte väcka han än, har har ju trots allt jobbat hela vecka och stått i sen kört hit och kommit mitt i natten och sen somnat sent, så han får sova han :) men vad ska lilla jag göra under tiden då ? hm jag vet inte, ev pyssla lite med kameran medan jag har tid. . . Det får nog bli det tror jag

Ha en bra dag trots det tråkiga vädret.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0