Lagom skön dag trots allt.

Men jag känner mig lite ensam, vet inte om rökuppehållet gör att man känner känner sig lite ensam. . . Eftermiddagen har varit väldigt lång och kvällen kommer säkert vara lång med.

Men det har gått hyfsat bra med rökningen, men jag känner givetvis av rökuppehållet, det e inte det lättaste må jag säga, inte för att jag förväntat mig det, men får lite flashback på dagarna efter beslutet jag ska sluta dricka. . . Det e med lite jobbigt.

Det händer inte så mkt mer denna dag och kväll det blir att se på massa tv-program. . . Ska snart kolla in tablån.

Ja , man har inte så mkt att skriva känner jag, e så slut och trött med allt pluggandet. Känns som man förlorar tid till annat. . .

Ne nu ska jag inte klaga, livet e ibland så, man måste ibland lägga mer tid på nåt betydelse fullt.

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0