Helg ledigt yaaay

Jajjemen, denna helg har jag sett fram emot, det ska bli en lugn och skön helg med mkt vila, det behövs kan jag säga, fast det går lite upp och ner med hur jag känner ena stunden känns det inte så faligt , krävande och jobbigt, och ena stunden känns allt skit jobbigt och man e helt slut. . . Kanska känner så lite upp och ner eftersom jag går in e en tredje fas som innehåller lite mer tid i skolan för plugg och samt deltagande i nuevo. . .

Det känns även kul och skönt att få göra lite ändringar i vardagen, det ska bli spännande om jag kommer klara detta, men det krävs väldigt mkt tålamod från min sida, fast är inte så orolig att misslyckas med detta uppdrag, för jag har byggt upp ett enormt tålamod, och kämpar instinkt så itte duga, när det gäller in prencip alla delar av mitt liv. . .

Ja nu är det fredag och ska snart till psykologen efter det ska jag traska till framsteg, sätta mig vid datorn och köra alla kapitels glosor tills det sitter helt och hållet om det går hyfsat fort så sätter jag mig ner med gramatiken, ja jag kan inte svara på om det ev blir ett prov skrivet idag, tror det får bli på måndag ja men man vet ju aldrig. .

Efter framsteget blir det att gå hem diska äta blogga och sen vet jag faktiskt inte. . . Vet heller inte om daniel kommer det för jag reda på under dagen. . .

Det va väl allt hittils.

Skriver mera sen :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0