FAN !

Glömde sätta klockan igår innan jag somnade va helt inne med att messa med anso tills jag somnade som en stock, vaknade till runt 9 men somnade om lika fort och sov ända,  fram tills halv ett, fan så mkt har jag inte sovit på mkt länge, undra om kroppen behövde det e fortfarande väldigt trött och har en dunder huvudvärk idag. . .

Ja denna dag e då i prencip förstörd. . .

Imorn blir det nya dag med det slutgiltiga provet i eng. . . Sen blir det att börja om från noll med nästa nivå på eng och matte plus två veckors intensivt pluggandet till teoriprovet plus körning med pappsen. . . Det e min sommar det. och ska med hänga på daniel en vecka när han jobbar.

Jag är förvånadsvärt väldigt lugn idag, känner mig inte alls så nere som jag brukar kunna vara sådana dagar. . .

Min docktor har heller inte ring så det blir att ringa han nu på stört. ja det har jag ju inte berättat, jag har inte fått någe svar om mit körkortstilstånd för att min doctor inte lämnat in ett läkarintyg som han lovade skicka in i feb. . .
Så det e nu väldigt viktigt att jag får tag på han, så att han skickar in det och sen är det bara att sätta sig i den jävla väntekö på länstyrelsen och ringa dem och meddela dem det och sen att dem nu med fixar en handläggare till mig för mitt ärende, den gamla hade tydligen slutat. . .

Så det blir väl dagens uppgifter. . . Ska med ta mig en långpromenad, känner att jag behöver det . . .

Återkommer senare med nu problem :P !

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0