Det blev inte alls som jag tänkt mig.

Ne kunde inte alls vakna imorse gjorde det iof och såg vädret det va inte direkt lockande att gå ut i det. så jag sov vidare vaknade strax innan våra bästa år , satte på kaffe och gjorde mig iordning fort, gick och köpte cigg, hem rökte en cigg och drack en kopp kaffe sen såg jag våra bästa år. . . 

Och nu ja det e fortfarande grått och trist ute så vet inte  riktigt vad jag ska göra denna dag, tänkte nu ta och slö surfa lite, göra iordning mig för dagen har bara mys kläder på mig nu, sen plugga , äta lite fast känner att det kommer bli svårt att äta denna dag , men få se det aptiten den kanske komemr senare.

Om jag går till mormor det får jag se men e ganska säker på att jag kommer göra det, det beror på om jag piggnar till och för lusten tillbaka till att göra nåt denna dag mer en att plugga.

Ja så det blev varken promenad eller gröt till frukost. Ger det ett nytt försök imorgon istället.

För tillfälligt har jag inte så mkt mer att skriva.

Ha en bra dag trots det gråa trista vädret.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0