Depp dag. . .

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig och planerat upp. . . Det blev iallafall lite plugg eller ja rätt mkt e snart klar med kap 7a och b men det blir inge prov skrivit nu på fredag, för orken och lusten för att plugga mer denna dag finns inte. så det blir att göra klart kap 8a och b imorn och sen plugga glosor till kap 7a,b och 8a och b, det är väldigt svåra men behövliga ord så det kommer nog inte bara att räcka med helgen för att plugga in alla, så det blir att ta och plugga både ord och gramatik på framsteg halva vecka åtminstonde. Så i slutet på nästa vecka blir det att göra det näst slutgiltiga prov sista för boken och kursen men sen återstår det slutprovet för hela kursen, har vissa delar jag måste gå igenom innan provet så det blir att göra det veckan där på sen e jag helt klar med denna kurs vad det blir för slut resultat har jag ingen aning och känn på faktiskt, det kan bli allt men g och mvg ig det vet jag att det inte kommer att bli iallafall, om jag ska var realistitsk så borde jag hamna på mvg efter som jag har fått mvh på alla prov i både bok 2 och 3 förutom ett det förra fick jag ett starkt vg på :)

Extremt spännande kommer det att bli och oavsett vad det blir så kommer jag bli nöjd, det känns inte som ett avgörande prov som i matten utan mer ett test på mina kunskapar och ev vad jag kanske inte kan så bra. . .

Ja en depp dag blev det lite iallafall efter att pluggat ettt tag blev jag så trött och har nu legat i sängen större delen av dagen. och vet fortfarande inte om jag ska ta mig en sväng upp till mormor, skulle behöva komma ut lite. men orken finns det inte tillräckligt med, det blir mer att tvinga sig ut utanför dörren om det ska bli att komma ut.

Med rökningen har det gått så där, tålamodet att hålla sig längre timmar utan har heller ej funnits denna dag, har nog mkt med att göra att jag inte hållit mig tillräckligt sysselsatt.

Ligger nu på 6 st, och ja som efter varje cigg jag tagit denna dag så ska jag försöka så gott det går att hålla mig några timmar ifrån den jävla ciggen :P ;)

Ja ne det va nog allt så länge.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0