Dålig uppdatering jag vet :( :P

Hej på er allesammans. jag har haft så mkt å göra så det har tyvärr inte blivit så mkt skrivande denna vecka. . .

Jag har haft besök av mamsen min så det har blivit att umgåts med henne efter skol tid, vi har varit ute och promenerat mkt, vart hos mormor två dar i rad och lite sånt. . .

Och just nu sitter jag på framsteg och har lunchrast. Denna dag blir det att vara här till halv fem då kommer pappa och hämtar mig , vi ska handla sen blir det hem, laga mat, diska och duscha, sen se på andra avenyn och såva efter det.

Sitter längre idag och ska även sitta längre imorn i skolan för att hinna med och plúgga det jag har planerat för denna vecka, för vet ju själv att det inte blir att plugga av efter lunch hemma eftersom jag har mamma på besök.

Det har gått bra idag, fast jag e helt slut, vet inte vad det e med mig har varit helt slut hela veckan, så denna helg blir det verkligen att vila av, med eller utan daniel, det e nämligen inte så säkert om han kommer denna helg, men jag hoppas innerlig t , saknar honom sååå :)

Det jag har pluggat under vecka e gramatik för kap 6b, glosor för kap 4ab och 5a , ska börja med att plugga eng ord för kap 5b efter lunch, tror jag kommer hinna med kap 6a och b idag med. . . Om så blir det att plugga lite gramatik imorn och efter lunch kommer jag nog skriva prov. Hoppas. För då kommer jag ligga en dag före i planeringen, :) så då kommer jag med hinna klar med kap 7a och b på fredag, och sen 8 a och b på måndag sen ska det pluggas in ord och gramatik för dessa kap och det kommer nog ta tre dagar, sen på tors eller fre nästa vecka skriva prov och ev slut prov sen e jag klar med grundläggande eng :) Fan va nice om det blir så . . .

Ja det va lite kort om min vecka hittils, återkommer ev ikväll om jag får lite tid över, tänkte då ta och ligga upp fler bilder från paris som jag nu inte gjort på väldigt länge :(

Ha en bra dag så länge .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0