Då va helgen kommen. . .

Helgen börjar redan idag, e ju ledig imorn från skolan. . . :)

Men upp tidigt måste jag ändå, måste ringa soc halv 9 sen har jag bara antabusen att ta och medicin hämtning klockan 14, annars e jag ledig. . .

Pratade även med min docktor , kors i taket att han ringde upp mig måste jag säga, det e inte alls ofta han ringer upp en när han ska, eller aldrig brukar han ringa upp en.

Men nu gjorde han det, och han hade tydligen väntat med att skicka läkarintyget till länstryrelsen, schysst att han sagt något, eftersom han sa att han skulle göra det direkt efter vårat möte som vi hade i feb. . . 

Men men, förstod hans mening med det så men nu sa han att han känner sig redo att skicka in det. . . Och han ska med skicka mig ett brev samtidigt, så att jag vet att han skickat det, sen blir det att ringa länstyrelse på nytt osv.

Har fått gjort det jag skulle denna vecka känns härligt :)

Och nu e jag jätte foto sugen så tänkte ta och lära känna kameran på nytt och sen om daniel inte kommer i helgen ut och fota annars få det bli någon gång nästa veck :) och nu ska det fotas ordentligt. jajjemen :)

Ne men det va nog allt så länge. '

Ha en fin kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0