Då va det fredag igen då :) !

Ochdet börjar redan bra, eller inte, hade nyss skrivit en hel del och så försvann det. . . Ja det e väl bara att börja om då. . .

Jag vet ej hur denna helg kommer bli, om daniel ska komma eller ej, om inte så blir det en del fotande :)

Denna dag vet jag iallafall vad jag ska göra. . . Ska snart ringa soc, efter det sätta mig ner med kameran och lära känna den om på nytt, har lite att repitera när det gäller fotningen. . .

Ja en dag som denna har jag all tidens värld att pyssla med lite smått och gott som med kameran, ska bli kul, känner att lusten börjar komma tillbaka när det gäller fotningen. . . :)

E som sagt allt det andra i mitt liv ganska så stabilt och det rullar på bra så nu steg tre lägga in lite fritids sysselsättning så som fotningen :)

Ja ne klockan den rinner iväg ska ta och ringa soc nu . . .

Ha en bra dag allesammans

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0